Apartmán Nela
pro 4 osoby + 1 přistýlka
1 noc
přistýlka 150,-kč
vánoční-silvestr pobyt + 1000,-kč/noc
3000 Kč
Apartmán Lili
pro 2 osoby + 1 přistýlka
1 noc
1 přistýlka 150,-kč
vánoční-silvestr pobyt + 500,-kč/noc
1800,- Kč
Apartmán Emily Apartmán Alena
pro 2 osoby pro 2 osoby
1 noc 1500,-kč vánoční-silvestr pobyt + 500,-kč/noc
Apartmán Milan
pro 6 osob + přistýlka
1 noc 5000,-kč
přistýlka 150,-kč
vánoční-silvestr pobyt 2500,-kč/noc
přijímáme platby: hotově, platební karty, sodexo karta
Při platbě Sodexo flexi kartou připočten příplatek 8% z celkové ceny.
Při pobytu 2nocí a více láhev vína.
Pro ubytované hosty nabízíme 20% slevu na vstupné do muzea Dvůr Králové.
Městské muzeum Dvůr Králové nad Labem | (muzeumdk.cz)
poplatek městu 15,-kč os/noc platba na místě hotově.
Možnost platby přes FKSP.
Příplatek 200,-kč při pobytu jedné noci.
Dětská postýlka 100,-kč noc
Při platbě kartou připočtena částka 8% z ceny pobytu.
ubytovací řád
jako Všeobecné podmínky smlouvy o ubytování podle § 754 a násl. zákoníku
1. Podmínky uzavření smlouvy o ubytování a) Podpisem ubytovaného ( dále jen host ) v Knize ubytovaných je mezi hostem a provozovatelem Apartmány Malen ( dále jen provozovatel ) uzavřena smlouva o ubytování podle § 754 a násl. zákoníku a to za podmínek uvedených níže a ve smlouvě o ubytování.
b) Ubytování je poskytováno úplatně, přičemž cena za ubytování je stanovena dle platného ceníku dohodou obou stran a potvrzována podpisem na Kartě hosta. Ubytováním se rozumí používání prostor apartmánu a spojovací chodby se schodištěm ( dále jen prostory určené k ubytování ).
Cena za ubytování je splatná nejpozději při začátku pobytu, pokud nebylo dohodnuto jinak. Platba se provádí v hotovosti, eventuelně po předchozí dohodě s provozovatelem bezhotovostně na účet provozovatele.
2. Náhrada škody a) V případě vzniku škody způsobené zaviněním hosta, je provozovatel oprávněn domáhat se náhrady za škody rovnající se výši škody způsobené zaviněním hosta. b) Host je povinen uhradit případnou škodou vzniklou v prostorách určených k ubytování a to v plné výši, včetně náhrady ušlého zisku ve výši platné ceny za ubytování po celou dobu, po kterou budou prostory určené k ubytování nebo části domu vyřazeny z provozu. Tuto povinnost má host i v případě, že škodu způsobí děti nebo jiné osoby ubytované s hostem.
3. Způsob objednání Objednávku ubytování je možno provádět osobně, e-mailem nebo telefonicky.
4. Práva a povinnosti hosta a) Host má právo užívat prostory určené k ubytování a veškeré jeho vybavení dle Seznamu poskytnutého vybavení v prostorách určených k ubytování v souladu s dodržováním zásad dobrého hospodaření. Při nástupu obdrží host klíče od ubytovacích prostor (pokoje v apartmánu a vchodových dveří apartmánu Malen). Host je povinen předejít ztrátě těchto klíčů, zabezpečit je proti odcizení a vyvarovat se zapůjčení klíčů osobám, které nejsou ubytováni v ubytovacích prostorách. Při ztrátě, nebo jiném zneužití klíčů je host povinen zaplatit provozovateli smluvní pokutu ve výši 1000,- Kč. Tím není dotčeno právo provozovatele domáhat se náhrady způsobené škody.
b) Host je povinen: - uhradit cenu za ubytování dle platného ceníku - řádně užívat prostory určené k ubytování, dodržovat pořádek a čistotu ve všech prostorách určených k ubytování, před ukončením pobytu uvést do původního stavu vybavení kuchyně, řádně umýt nádobí a uložit na místa k tomu určené - zajistit dodržování čistoty v prostorách určených k ubytování - chránit vybavení a zařízení v prostorách určených k ubytování proti poškození - zajistit ochranu postelí, sedacích souprav před znečištěním dětmi, kterou nejsou dosud schopny udržovat osobní hygienu - seznámit se s Ubytovacím řádem a dodržovat jej - bez průtahů oznámit potřebu provedení oprav v prostorách určených k ubytování nebo na částech domu - bezodkladně oznámit poškození neb o škodu, kterou host v prostorách způsobil - uzamykat při odchodu ubytovací prostor - v době od 22.00 hod do 7.00 hod. se chovat tak, aby nerušil ostatní nadměrným hlukem - apartmán převzít mezi 14.00 a 19.00 hodinou v den příjezdu. Apartmán opustit do 10.00 hod. v den odjezdu. Pozdní odjezd ( nejpozději však v 12.00 hod. ) musí host nahlásit den předem. Za pozdní odjezd se účtuje částka 200,- Kč za osobu.
c) Host nesmí bez souhlasu ubytovatele: - provádět podstatné změny v prostorách určených k ubytování ( stěhovat nábytek, přemisťovat vybavení, apod. ) - odnášet jakékoli vybavení a zařízení z prostor určených k ubytování - používat v prostorách určených k ubytování vlastní spotřebiče vyjma osobních počítačů bez
předchozího oznámení provozovateli nebo přes jeho zákaz. - přenechat prostory určené k ubytování jiné osobě - přijímat návštěvy v prostorách určených k ubytování - uvádět adresu domu s prostory určenými k ubytování jako místo svého podnikání nebo bydliště
d) Host dále v prostorách určených k ubytování nesmí: - kouřit ve vnitřních prostorách určených k ubytování. Na pokojích jsou instalovány hlásiče kouře.
5. Povinnosti provozovatele Provozovatel je povinen - odevzdat hostu prostory určené k ubytování ve stavu způsobilém pro řádné užívání a zajistit mu narušený výkon jeho práv spojených s ubytováním - dbát na odstranění oznámených závad bez zbytečných průtahů - dbát na bezvadný technický a hygienický stav v prostorách určených k ubytování
6. Vozidlo a cennosti hosta Parkování vozidel hostů je umožněno na ulici přilehlé k ubytovacímu zařízení. Provozovatel neručí za případné škody či odcizení vozidla nebo věci ve vozidle. Provozovatel doporučuje hostu, aby klenoty, peníze a jiné cennosti nenechával v prostorách určených k ubytování.
7. Průběžný úklid, odpad Základní úklidové pomůcky jsou součástí prostor určených k ubytování. Během týdenního pobytu provozovatel úklid v prostorách určených k ubytování neprovádí. Při pobytu delším než 2 týdny se úklid provádí 1 x týdně na vyžádání a dle domluvy. Popelnice na směsný odpad se vyváží každý čtvrtek dopoledne.
8. Domácí zvířata Návštěva a pobyt v prostorách určených k ubytování s domácími zvířaty je zakázána. Povoleno pouze po předchozí domluvě. Při porušení bude účtována smluvní pokuta ve výši 1 000,- Kč.
9. Reklamace Host má právo na reklamaci, jestliže ubytování nebylo poskytnuto v dohodnutém rozsahu nebo kvalitě. Připomínka nebo reklamace hosta musí být uplatněna ihned, aby mohla být odstraněna. Pokud by nebyla připomínka nebo závada nahlášena hostem odstraněna, je zapotřebí sepsat zápis a dohodu mezi oběma stranami.
10. Odstoupení od Smlouvy o ubytování a) Host má právo odstoupit od Smlouvy o ubytování. Odstoupení od smlouvy se řídí stornovacími podmínkami viz. bod 11. tohoto ubytovacího řádu b) Provozovatel má právo od Smlouvy o ubytování odstoupit, jestliže host hrubě porušuje povinnosti stanovené touto smlouvou nebo v prostorách určených k ubytování hrubě porušuje mravy. c) Odstoupení od Smlouvy o ubytování musí být písemné a musí být odesláno nebo předáno druhé straně. d) Odstoupení od Smlouvy o ubytování nemá vliv na pohledávky z této smlouvy vzniklé. e) V případě odstoupení od Smlouvy o ubytování si provozovatel vyhrazuje právo vyzvat hosta k opuštění prostor určených k ubytování.
11. Stornovací podmínky : a) Při úplném nebo částečném zrušení objednaných služeb z důvodu jiného než z objektivních příčin uvedených níže, bude hostu účtování stornovací poplatek ve výši:
Do 60 dní před příjezdem - bez stornopoplatků 59 - 30 dní před příjezdem - 25 % ceny objednaných služeb 29 - 10 dní před příjezdem - 50 % ceny objednaných služeb 9 - 0 dní před příjezdem - 100 % ceny objednaných služeb Při příjezdu či během pobytu - 100 % ceny objednaných služeb
b) V případě zrušení objednaných služeb je provedeno vyúčtování do 21 dnů a vrácení případné části zálohy po odečtení stornovacích poplatků.
c) Provozovatel nevyžaduje žádný stornovací poplatek, v případě výskytu objektivních závažných příčin, kterou vedou k odstoupení od smlouvy o ubytování, jako jsou úmrtí v rodině, hospitalizace, živelné katastrofy, havárie apod. Tyto skutečnosti musí host doložit příslušnými doklady nejpozději do 7 kalendářních dnů od výskytu objektivních závažných příčin písemně na výše uvedenou adresu provozovatele.
d) Pokud si host objedná služby v době kratší než 30 dní před počátkem poskytnutých služeb, stornovací poplatky se nemění.
12. Doklad totožnosti Karta hosta v Knize ubytovaných obsahuje jméno a příjmení, bydliště, datum narození, číslo občanského průkazu, popřípadě cestovního pasu. K ověření těchto údajů je host povinen předložit doklad totožnosti.
13.Na dětském hřišti za děti zodpovídají rodiče, v případě úrazu apartmány Malen nenesou odpovědnost.
14.venkovní prostory jsou střeženy kamerovým systémem.
15.k dispozici je uzamykatelná kolárna, včetně zásuvek na elektrokola a kompresoru.